Khamis, 20 Januari 2011

FAZURA BAKAL BERTUDUNG??!!


erk??eloklah kalau betul2....
jangan sampai dah tua ganyut,baru nak tutup kepala,
"tradisi" kt malaysia ni,waktu wajib pakai tudung x bertudung,waktu x wajib pakai tudung bila dah tua bangka nanti,baru nak bertudung...

pss~komen saya langsung x berkaitan dengan Fazura ye,teguran umum

4 ulasan:

  1. bagus lah kalau memang nak pakai tudung .
    =)

    BalasPadam
  2. baguslah tu..jangan skejap je niat tu sudah..

    BalasPadam
  3. itulah,niat semata,sementara belum buat tu dosa dpt jugak..ZzZz

    BalasPadam
  4. suka sangat tengok fazura ni dari dulu..
    lg suka bila dia decide nak pakai tudung..
    jgn cakap je ye kak fazu, buat tao.. hehehe

    BalasPadam